Klachtenprocedure van Lieve Posters
Gaat iets niet helemaal zoals gepland? Wij kijken natuurlijk graag hoe we het samen kunnen oplossen. Hieronder lees je wat je kunt doen als je een klacht hebt.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons melding hierover te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@lieveposters.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.